Tisdag

En vecka sedan, men så otroligt skönt att kunna vara spontan och göra precis vad man vill. Hela min julvecka har varit toppen med massa klappar, familj, fest och vänner. I går var vi i Göteborg för att som många andra stressa runt och leta efter den perfekta nyårs klänningen. Jag hittade en i allt letande och även ett par skor som ska göra mig sällskap i morgon kväll. I går tog vi även bilen ut till lokalen vi har hyrt och det kommer bli super. Massa glada människor, god mat, alkohol och musik. Så en nyårsafton ska se ut. Just nu sitter jag med lite förberedelser. Bränner massa musik och nu är jag uppe i tre cd, förhoppningsvis kan någon låt falla någon person i smaken. Ska även ha lite skönhetsfix i kväll, ni vet när man målar nagalarna, lägger en ansiktsmask, hårinpackning, smörjer in sig med BUS och annat roligt. Måste vara i mitt ässe i morgon. Nu ska jag leta efter lite dekoration till lokal. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0