Torsdag


Jag & Ellen i Schweiz.

Jag är mätt. Elin och jag tog med oss mackor ifrån Subway som har äntligen öppnat i borås, hem till henne för att kika våra bästa år. Det brukar bli detta på våran håltimme på torsdagar and i like it. Nu är det webdesign och det är alltid lika roligt. Sitter och funderar på vad för typ av hemsida jag ska göra till mitt slutprojekt, några förslag? Detta är förövrigt den värsta dagen i skolan och den vill aldrig ta slut. Lektion efter lektion och man kan inte göra något annat än att gå dit. Efter skolan är det träning, isf ska jag bara titta eftersom jag inte får vara aktiv rörlig på en vecka. Men måste få min dagliga dos av drill. Sedan är det bara hem och slappa, ladda inför helgen och mysa i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0