Torsdag


På slutcermonin i Tyskland i sommras. Jag är inte normal...

Snart ska jag bege mig ut till Borgstena för lite träning. Tittade på lite bilder ifrån EM i tyskland i sommras och shit, det är verkligen något jag inte kommer att glömma i första taget. Det var så jäkla roligt och jag skulle göra det om och om igen. Men i natt drar vi iväg på nya äventyr i drillsammanhang då jag och mina favoriter åker ner till Schweiz. Ska packa och fixa lite i kväll, måste leta upp mitt pass som jag inte riktigt vet vart jag har. Men det löser sig, det brukar det göra. I dag har jag haft en lektion, en matte c klockan åtta i morses. Sedan dess har jag varit ledig och haft omkörningslektion, pluggat, sovit och varit ute och gått. Men nu måste jag ner och byta om innan Erika kommer och hämtar mig. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0