a fake smile

145477-632

Nu ska jag lägga mig under mitt dyrbara täcke, vilket jag aldrig skulle byta bort. Ska faktiskt ta mig till skolan i morgon, men får inte springa Vinterjoggen pga av mitt ben. Men får ta en rask promenad istället och andas in den friska luften. I morgon ska jag även ta en tripp till Åhaga där min vän Natalie har UF mässa. Ska nog köpa deras lilla bok, alltid bra att ha när man flyttar hemifrån. Men men sängen ropar. Känns skönt att inte längre behöva spendera dagen framför tv:n eller liknande. Jag vill komma in i rutiner igen.

Kommentarer
Postat av: C

Har du inte lärt dig att pga betyder på grund av? Alltså kan man inte skriva pga av... :-P

2008-02-27 @ 17:22:33
Postat av: Natalie

den boken borde alla ha;)

2008-02-27 @ 21:28:06
Postat av: Jacqueline

C, en liten miss

N, själklart! ;)

2008-02-27 @ 22:14:04
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Ha ha ha ha. Bra att du rättat till det! Hihihihi... Hu rär det med benet? Ser fram emot träning idag när vi är alla, vi ska köra exchange äntligen!!! Kram

2008-02-28 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0