Fredag

Onsdagens kväll var en kväll med välldigt hög klass. Det bjöds på god dricka, spelade spel, dans, gott folk och andra trevligheter. Den var en onsdag som jag sent kommer att glömma. Det var länge sedan jag hade så roligt. Synd att alla inte kunde närvara men kvällen till ära var ändå i snäpp med en perfekt fest!

Vaknade upp efter tre, fyra timmar sömn och kände stanken ifrån öl eller något. Tyckte synd om Bella som skulle få i ordning huset efter gårdagen, men på morgon kvisten så körde jag och Joanna lite modevisning för att lätta upp huvudvärken. Efter lite plantvattning med aceton var det dags att gå till jobbet. Jobbade några timmar för att sedan ta bussen till träningen. Det var en rolig träning men jobb med uttryck och prat om uttagningen till C.C. Hoppas att det går vägen för oss! På kvällen var det bestämt middag med mina tjejer. Vi lagade tacos och sjöng sing star. Bra myskväll på en kärleksdag.

Nu har jag tagit kroppen till jobbet. Sitter och sätter ihop olika outfits, satan vilket bra jobb jag har. På tal om outfits så ska jag lägga upp bilderna på våran nya blogg (utfitt) i kväll när jag kommer hem. På ett sätt vill jag bara dra mitt täcke över huvudet och sova tills lördagsmorgonen gryr, men en annan del av min kropp vill gå och festa. Ingen tid att slappa här inte, men vi får se vad kvällen har att erbjuda en singel tjej i sina bästa år!

ps. såg min snygga IT-kille i morses på frukosten! åh min gud!


Kommentarer
Postat av: Natalie

ring mig när du är hemma:) börjar bli trött på att barqa ligga hemma i sängen, haha:)

2008-02-15 @ 10:25:38
Postat av: Jacqueline

klart jag ska göra babe :)

2008-02-15 @ 10:50:28
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

17 år=bästa år???? Knappast, hahahahahahaha. Vänta tills du är 18,20 och sedan 25+... Då är man i sina bäst år vill jag lova!!!!!!!!!!!!!! :-D Weeeioooo

2008-02-15 @ 11:57:45
Postat av: Jacqueline

men förtillfället är allt bra, så det känns som att det är mina bästa år ;)

2008-02-15 @ 13:49:41
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Ha ha ha ha.... mm...visst...17år.... hahahahaha :-P

2008-02-15 @ 13:57:48
Postat av: Jacqueline

säg vad du vill gammling! ;D

2008-02-15 @ 14:26:07
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Gamling??!?!?!?! Okej jag är gammal nu så jag slutar nog va tränare......................

2008-02-15 @ 14:57:00
Postat av: Jacqueline

nädå, du ser inte ut att vara en dag över 20 !!!

2008-02-15 @ 18:22:39
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha ha ha... Jaja, försöka duger ju Jacke. Hur ska du nu ta dig ur detta? :-P

2008-02-15 @ 21:52:12
Postat av: Jacqueline

men jag vet att du älskar mig iaf! (A)

2008-02-16 @ 01:03:37
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: C

Yes, I do! Ses snart... Kram

2008-02-16 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0