knalledrill nollåtta

145477-623


Det var en lång dag i hallen i lördags. Men jag och mitt lag är inte normala någonstans så varför inte underhålla sig med lite korttagning? Här är iaf Jag, våran gammla lagkompis Josefine och Sara på bild. Man ser även våran heta tävlings make up, lila och silver glitter. Det ger oss en välldigt farlig effekt enlig många som tyckte vi såg läskiga ut? Men vi är ju fantomen så vem vet, det kanske är till våran fördel? haha. I dag ska jag även planera med mina vänner inför en kurs vi ska hålla på lördag. jag vill citera Ellen " drill är inte en del av mitt liv... det ÄR mitt liv!"

Kommentarer
Postat av: harry

:D :D :D

2008-02-13 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0