Måndag

Lov är inte till för att vila. Hela veckan ska jag jobba, jobba för att kunna få lite pengar. Pengar som skall sparas till sommarens äventyr och bravader. Är glad för mitt jobb men i morses var det ingen fröjd att stiga upp ur min varma säng. Kunde inte riktigt somna i går kväll, så SATC stod på tills klockan ett. Ska jobba fram till halv fem? sedan ska jag hem och stor städa mitt rum. Tror alla skulle säga upp bekantskapen om de fick komma in i mitt rum, jag städade ju nyss... hur kan det bli så stökigt på en sådan kort tid? Ett av våra i-lands problem.

I går spenderade jag hela min dag i min säng, en sådan dag man inte vill göra ett piss på. Tur som var kom Ellen förbi en studn och lämnade min medalj och jag bestämde mig för att följa med henne på en liten promenad. Det var riktigt skönt och friskt att få komma ut ur mitt rum, lite instängt efter en heldag där inne. På kvällen körde jag mamma till stan där vi hyrde film. Sedan köpte vi även lite glass och sedan frossade vi i soffan. Det var en skön dag och den behövdes inför denna vecka. Ingen vila men mycket fröjd. Tror det är ett par ganska bra ord som beskriver denna kommande vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0