Måndag

145477-615

( "keeeeering tryck på 2:an")


Helgen har varit riktigt lyckad. Både fredag och lördagen bjöd på fest och trevligheter. På söndagen var det träningen som behövde prioriteras och det visade sig även med ett mycket bra resultat. På fredagen hade bella ett lite förpartaj som var roligt. Vi satt runt köksbordet och käkade frallor innan vi begav oss till en viss Darin aka Lantz. Där var det mycket folk och jag dansade som aldrig förr, trors att en kille spillde hela sin dricka på mina byxor. Det såg ut som jag hade kissat på mig, mysigt. Men som vanlig när vi brukar vara hos Lantz så blev kvällen riktigt trevlig.

Lördagen var det upp tidigt för att träna på morgonen och på kvällen hade vi en överasknings fest för min Linnéa på Björbo. Den kvällen slutade även på topp, trots att jag lämnade festen vid halv elva för jag var/är sjuk. Jag har ingen röst kvar och jag låter som en kråka som man har trampat på ett x antal gånger, varckert?  Så i kväll ska jag kurera min röst för att jag ska hålla en presentation i morgon inför min IV-val klass, kanske ska kila förbi City och köpa öronproppar till hela bunten, tror det kommer att behövas. Efter skolan i dag ska jag kila iväg och betala en handpenning på våran resa till sommaren, det kommer att bli så jäkla underbart!

Men nu ska jag fortsätta med min pekbok för barn i Corel Draw, någon som vill ha ett ex sedan när den är klar visa ert intresse!



Kommentarer
Postat av: apler

haha, whaaat? pekbok? :)

2008-02-04 @ 22:30:00
Postat av: Jacqueline

ja, du vet en båk där det typ är stora A och lill a för små barn ;)

2008-02-05 @ 18:55:51
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0