Måndag

145477-627

( you are me, but in a better way..)

Tillbaka till vardagen, många som har längtat till denna dagen? Som tur har jag sovmorgon på måndagar annars hade jag varit dömd. Tog de där extra minuterna i morses i sängen som blev till att jag fick springa till bussen vilket inte kan varit någon vacker syn. Men vädret har varit på topp hela dagen så på rasten passade vi på att njuta av vår solen ute på skolgården. Fick även börja skapa webbsidor i dag, vilket var riktigt interesant och roligt. Kan nog får mycket använding av det inom snar framtid.

Efter skolan köpte jag med mig baguetter hem till min bästa vän. Hon bakade kladdkaka när jag steg innanför hennes dörr och med goda mackor och en liten hård kladdkaka satte vi oss utomhus för lite snack. Efter det pratade vi ända tills det var dags att bege sig hem. Några sten kast bort sitter jag nu, ensam men ändå känsla av lättnad. Känns mycket skönt men ändå trist. Ska nog fråga min mor om lite massage om hon är på bra humör. Fågar man fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0