Måndag

145477-629

Att vara sjuk är nog något av det tråkigaste jag vet. I bland kan det vara skönt att ta en paous ifrån skolan, men att vara sjuk "mot sin vilja" är hemskt. Jag har legat hemma hela dagen och kollat på alla min brors Simpsons filmer? Hur lyckad är jag ifrån en skala på ett till tio. Men ska dra mig till skolan om min feber har gått ner tills i morgon. I kväll ska jag, sitta här och lyssna på musik. Har precis laddat hem gamla godingen Mr. Brightside i aoucustic verison, vackert. Musik gör mig lite gladare, speciellt när jag inte fick stiga ut i det vackra vädret i dag.

Helgen var trevlig och skön. I fredgas tog vi tåget till Göteborg för lite middag och bio. Vi såg PS. I love you, tror aldrig jag har lipat mer till en film. Tror jag grät ungefär hela filmen om jag ska vara ärlig, men döm mig inte, se filmen själv så kan vi prata sen. Men det var en riktigt bra afton med mina vänner. Lördagen samlades vi hemma hos Bella för lite umgås/fest/drickande/spelande, ja något i den stilen. Men även det blev ganska lyckat även om jag åkte hem lite tidigt. Sedan har jag spenderat min helg under täcket, sjuk som jag är. Men får hoppas att jag blir bättre och kan kika ut ifrån huset i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0