något jag tänkte på

145477-617

Man vet varken ut eller in, vad man ska tro eller säga. Om tanken skulle slå mig finns det arbete som krävs för att den ska fungera och frågan är om det är värt allt, kanske det inte är rätt? Många sätt att se både det finaste och det som är till det sämre men efter många om och men finns det något fint bakom allt? jag har själv undrat hur jag ser ut i andras ögon och lägger man ner för mycket tid på att  vara någon. Är inte synvinklen något som ska skåda vem man verkligen är och speglas av den glans man själv utstrålar? Karisma är något jag ser hos dig, jag ser det även hos andra och kanske du ser det hos mig också? Många frågor och med kanske bara tomma svar är något som ekar tillbaka. Fatta mig inte fel och tro att jag har gått och blivit depprimerad av något många funderar över. Men det är bara något som skulle förgylla mig vardag till något extra och göra livet lite roligare att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0