O(la)nsdag

145477-628

Min älsklings Ola får stå för dagens bild. I går var det hans födelsedag då han blev 31. Ända sedan jag såg han och The Ark live här i Borås har det pirrat lite extra i min kropp när jag tänker på Ola. Bi eller inte, jag tror jag är kär i honom, i Ola Salo. Men nog om honom, Grattis i efterskott iaf!

I dag har jag jobbat och gått i skolan, kan det blir bättre? att vädret suger gör allt mycket bättre. Men jag har gått en runda på stan med mina vänner Natalie och Elin. Planerat fredagen och käkat lite på Viskan. Nu ska jag ta tag i min Företagsekonomi där jag ska skriva en produkt beskrivning, hm men jag tycker det är riktigt roligt som tur är annars hade jag nog valt fel linje. Jag längtar efter helg och vad den har att erbjuda. Tur att jag har mina vänner som kommer med bra ideér, eller vad säger Elin? Så som jag har berättat för alla hur bra idé hon har kommit med, vad vi ska göra på fredag. Men nu ska jag studa lite och sedan ska det nog bli lite Greys med bullar mor har bakat till mig. Kiss&Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0