Om alla kunde varit där...

145477-620

( Knalledrillen 2008, Team 2 senior Guld)

Jag älskar det. Ingen kan ta ifrån oss det vi delar, det vi har tillsammans. Det blev ett GULD i går, ett guld vi eller iaf jag inte hade hoppats på. Vi gick upp i senior för första gången och på den första tävlingen tar vi hem allt. Inget att förlora allt att vinna? Jag tror det är bara vi som förstår hur man kan känna såhär för en sport, eller iaf jag. Drill är en del av mitt liv och jag kan inte säga något annat än att jag älskar det! Nu har vi allt fram över och för dem som missade oss i går får en chans till den 30 mars i Borås hallen. Då är det sm-kval som gäller och vi satsar stenhårt. Nu är det bara fortsätta att kämpa och ge lite till, detta är vad vi har tränat för, tävlingsframgång! TEAM 2, Fantomen finns i oss. Guld är bara ett plus. Jag är en stolt medlem av vårat lag, Team senior Fristadsdrillflickor Grupp 2!

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis, Ojala ! ;D

2008-02-11 @ 00:52:27
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Cissi

Och jag är en stolt tränare till er!!! Ni är så himla bra, i lördags var ni magiska! Ändå finns det en del att jobba vidare på... Underbart!

2008-02-11 @ 07:12:39
Postat av: Jacqueline

Bella: Tackar L.R ;D

Cissi: det finns ingen bättre tränare än du!

2008-02-11 @ 08:50:47
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: The one and only Harry

hahha, kan inte sluta le :D helt sjukt och helt underbart! drill är inte en del av mitt liv... det ÄR mitt liv :D

2008-02-11 @ 11:13:29
Postat av: Jacqueline

Jag har ont i mina kinder om det säger något ;)

2008-02-11 @ 14:40:38
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0