Onsdag

145477-624

(Vi "Team 2"  i våran bästa form)


I dag har jag morgon tränat i två och en halv timme. Det var riktigt skönt att få igång kroppen så tidigt, tills jag sträckte mig i baklåret. Nu kan jag knapp sitta på min stol här på jobbet, och det känns som att mitt lår brinner. Skönt tänker ni, ja visst svarar jag! Men vad gör man inte för laget? ska även träna i morgon lördag och söndag, underbart. Jag vet vad jag vill och jag hoppas alla strävar efter samma mål!

I kväll är det party. Party hos min vän. Det ska blir ruskigt roligt och jag är taggad till max. Trevligt folk ska komma och jag har faktiskt hittat något att sätta på kroppen så allt ser bra ut, än så länge. Som tur ska jag nog inte jobba i morgon, så jag behöver inte tänka på det iaf men då blir det träningen som står högst upp på prio.listan. Jag hoppas att det blir en trevlig kväll fylld med många skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0