Onsdag

145477-633
( Utfitt.blogg.se)


Bilden ovanför har fått en speciell plats i mitt hjärta. Vet inte riktigt varför, men den har det iaf. Tog den efter fikan i dag, är det någon som kan gissa vart? haha kanske inte den lättaste frågan jag ställt. Men i dag har jag fika, gått vinterjogg, varit på UF mässa och invigt våran jazze. En bra dag med andra ord. Vädret behöver vi inte ens prata om, solsken någon?!

I morgon ska jag inte göra så mycket, kanske plugga lite engelska verb och träna men inget annat. I dag är det lite utav en blogg tårka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva och har inte roligt att säga heller. Klockan börjar bli mycket så funderar på att lägga mig för kvällen. So, Why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0