Tisdag

145477-618

( sommaren 2006 var något speciellt..)


Kråkan. Det är mitt nya smeknamn och efter några dagars kvaxanda tycker mina vänner att jag borde hålla käft. Det är inget vackert ljud som kommer ur min mun, men jag kan nog inte vara tyst? Men som sagt det finns öronproppar att köpa för dem som känner för det. Hade min redovisning i dag, gick hyfsat förutom att min grupp och jag inte var något synkande men det gick bra. Pjäserna var mycket vackra med min iprovisation om en rosa pennvässare med hjul på, undra vart jag får allt ifrån? Kloka ord sades och jag gick därifrån med en redovisning på 18 minuter.

Sedan har jag spenderat min förmiddag på nordiska design skolan. Där fick jag en riktigt lärorik föreläsning av Minna och även en del idéer inför framtiden. Denna föreläsning gjorde mitt jobb lite lättare, håller nämligen på att skriva en inlämning om mitt drömyrke nu, så beöket underlättade lite kan man säga. Efter det gick vi och lade handpenning på våran Alanya resa i juli. Längtar ihjäl mig och i dag är det 165 dagar kvar tills vi åker. Efter det bar det av till Fristadshallen där jag spenderar halva min levnadstid, åter igen för lite kär träning. Tittade först på Ellen och sedan skulle mina små bran få sig en omgång. Men dem var riktigt skötsamma idag, det var roligt.

Nu ropar mamma att hon ska bjuda mig på en semla till Gossip Girls. Tänkte att jag skulle se alla avsnitt igen, det är ju faktiskt bra så en omgång till skadar nog inte.

Kommentarer
Postat av: Bella

Är det så lång tid kvar ?? :O

2008-02-05 @ 22:46:28
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

ja, men det är ju ett halvår kvar :)

2008-02-06 @ 12:27:43
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0