Tisdag

145477-622

Saknar stället!

Vårens trender hittar du hos...Shoppa de skönaste och hetaste topparna... Handla bland prisvärt mode... Sådär låter det i mitt huvud för tillfället. Jag skriver lite "slogans" till hemsidan, jobbar nämligen i dag med. Ingen nyhet? Men det ska bli skönt sedan när pengarna trillar in på lönekontot. Men varför har dem sätt mig på detta arbete, min fantasi är på semester eller något, kan inte komma på något passande. Hmm får gå och hämta kaffe och få igång mina hjärnceller. Producera mera, ett par ord som jag lyckats komma på iaf.

I går var jag på spa-kväll hos Mickan. Det var riktigt underbart. Hon hade lagat mat (kyckling med permesan ost och färsk pasta) och jag frågade henne om hon ville bli min fru. Sedan gick vi ner i källan för att göra tre ansikts masker, med olika effekter, hår inpackning, foot scrub/lotion och manikyr. Vi hade även hackat upp ett bamse fat med frukt och vi badade bastu och använde b.u.s produkter. Kan det bli mer skönare? Vi Fristad tjejer vet hur man gör. Det var riktigt lyckat och riktigt mysigt. Det behövdes verkligen kan jag medge, men vem gillar inte att skämma bort sig själv i bland. I kväll står det poker på schemat och jag har precis fått 60kr i enkronor, femmor och tior av min mor. Watch out!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahaha det är bra att du kör stenhårt

2008-02-12 @ 13:50:51
Postat av: Jacqueline

Klart, jag är ingen mes i spel ;D

2008-02-12 @ 13:51:58
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0