Tisdag

145477-631
( ooops!...)

I går kväll kom jag på en ganska rolig sak, som har fått mig att le lite extra i dag. Men det är lite riskabelt att avslöja det här, men det har med en blogg jag har tillsammans med ett par vänner. Men i dag har jag varit på bättringsvägen och varit hos läkaren och fått ännu ett piller jag ska ta dagligen. När jag äter frukost ser jag ut som en gamling med ett litet piller berg jämte mig, men vad gör man inte för tillfrisknad?

Snart ska jag iväg och träna min små ängla barn, alla deras danser har låter ifrån Hig School Musical 2 vilket dem tycker är jätte kul. Synd för mig bara som måste lyssna på låtarna flera gånger i veckan, men vad gör man inte för dem små liven. I kväll ska min farmor komma hit med pizza till oss för att mina föräldrar har lämnat landet och jag tyvär inte har något körkort än. Klart man inte tackar nej till lite gratis pizza? usch vad jag hatar pizza... Men nu ska jag äta lite mat innan jag åker till träningen.  Så sakna mig inte för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0