Torsdag

145477-634

( den svävande staven och min älskade tränare)

Lovade att ha bilden som "dagens bild" på bloggen, men visst är den fin?! Lilian är glad och vi har en svävande drillstav på en och samma bild. Mycket lyckat! Men med denna bilden kan visa vad jag har pysslat med idag, nämligen tränat. Det var en bra träning och det var skönt att vara tillbaka igen (efter ett sådant långt avbrott, med en missad träning). Men det var kul, isf är det aldrig tråkigt med drill.

Annars har jag varit och flängt på UF mässan i dag igen, men var tur inte där i två timmar som i går, utan en snabb runda och sedan där ifrån. Följde min vän Elin till Stads biblioteket och insåg att jag måste nog gå dit oftare. Nu kunde man bara dra sitt kort i någon remsa när man skulle låna sin bok, men på min tid var bibiotikarien tvungen att ta ens kort och stämpla det och sedan fråga efter namn och bös. Jag har en helt ny bibilioteks värld att utforksa! Kom hem från jobbet för en stund sedan, jag borde ha medalj för att gå dit denna timme på dygnet, det tar på krafterna vill jag säga. Nu blir detta inlägg alldeles för långt och bara en massa prat om min tråkiga dag, bäst att avsluta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0