Vem påstår att vi är normala?!

Bella säger:

men jag kan inte andas med näsan och då brukar jag få panik när jag ska sova

Jacqueline säger:

nä, synd för dig. du får helt enkelt vara uppe hela natten, så kommer du få svarta påsar under ögonen i morgon, så kommer alla snygga bio hunkar bara vilja hångla med mig, MOHAHAHAHAH!

Bella säger:

hahahahhhahaa

Bella säger:

jag tror inte att någon vill hångla med mig ändå för då får de snor på sig

Jacqueline säger:

precis, mer grabs åt Jacke!!

Bella säger:

haha jag hånglade faktiskt med alex innan så jag klarar mig fast jag var tvungen att harkla mig hela tiden haha .. och hosta lite ibland ..

Jacqueline säger:

haha så jäkla bra att jag kan lägga ut detta på min blogg, MOAHAHAHH!

Bella säger:

haha vet du ??

Bella säger:

jag håller precis på att göra ett inlägg '

Jacqueline säger:

OMG SCAAAAAAAAAAAARY!

intressant natt samtal mellan min goda vän Bella och Jag precis innan läggdax!


Kommentarer
Postat av: Bella

Vi är förjävla bra ;)

2008-02-22 @ 00:07:00
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0