En grå värld..

Ja, det är vad man har kommit hem till. Vädret var det sista man saknade där nere. Där bemöttes man av färger och syner man aldrig kunnat tänka sig. Naturen var skapad på ett sätt som jag sent kommer att glömma. Resan har både haft sina upp och ned gångar men den fick mig även att tänka till på saker som man glömmer i vardagen. Nu ska det bli lite förändringar, ett nytt år med nya möjligheter om man får säga så. Nu har jag varit hemma i två timmar och jag längtar redan tillbaka mest pga att det är så jäkla kallt här hemma. Men nu ska jag lägga in lite bilder och sånt för ja, kanske hamnar någon bild här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Emma

RINGER DIG SNART ÄLSKLING!!!!!!!!

2008-01-14 @ 18:35:16
URL: http://theonly.blogg.se
Postat av: lois

välkommeeeeeeeen hem goding ! :D

2008-01-16 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0