Måndag

145477-607

( old ugly pic. but why forgett the time when we where togetter?)

Måndag, varför tycker man inte om måndagar?. Kanske för att man vet att man har 5 dagar att spendera i skolan innan det är helg igen. Det finns ingen vilja på morgonen, inte för min del iaf. Jag pratar om mina förändringar hit och dit men i dag har jag tagit steget. Kanske mot något som är sundare men till någon jag vet att jag var innan. Denna dag har inte tillfört mig mycket, förutom att jag har tillbringat den med en nära vän till mig. Jag är tur att jag har henne men jag tror inte hon vet om att hon betyder mycket för mig även om jag kanske inte gör det lika mycket för henne. Det känns bra när vi är tillsammans och vi behöver inte göra någonting, det tycker jag nästan är det bästa.

Det känns som tårarna bränner bakom ögonlocken, men varför? Jag mår bra. Jag vill gå och träna och träffa mina vänner. Jobbet är det inget fel på och jag vet att min familj är det bästa jag har. Men varför har jag den kännslan jag har? Jag bryr mig inte om vilka som läser denna egentligen rätt meningslösa blogg och jag tycker det är kul för dem som sitter och skrattar åt mig. Kan nästan slå vad om att det finns de personerna också men idag har det inte varit min dag. Man har de dagarna man egentligen behöver en paous. Snälla  låt mig slippa morgondagen, det är en knut som finns i magen och låt mig vakna upp och titta på moblien där det står 23/1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0