Måndag

145477-609

( we have moments together noboddy will understand)


Först vill jag säga grattis till en saknad vän till mig, även om det var ett tag sedan vi sågs. Men hon fyller iaf 18 år i dag och därför har jag spenderat min kväll till att titta igenom alla bilderna ifrån våran tid. Tror isf inte att hon läser detta men jag saknar henne ibland. Men hoppas att det blev en bra dag iaf J.

Annars har jag pluggat lite spanska idag, även sprungit på stan för att kika in lite vår kläder som har kommit in tll butikerna. I morgon fyller en anna god vän till mig 18 år. Nu tycker jag att det känns som hundra år innan jag kan dricka alkohol, köra bil och gå ut på korgen, alla andra ligger före. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Ska snart lägga mig, har inte kännt mig hundra de senaste dagarna. Kanske håller på att bli sjuk? Nej, jag har tävling nästa vecka så det får bli efter det isf.

Kommentarer
Postat av: Natalie

såå underbart kort på er! saknar också den tiden! jacke du ska väll med på fredag hoppas jag?

2008-01-29 @ 19:13:10
Postat av: Jacqueline

ja, vi har riktigt fina minnen därifrån! Ja det klart, om jag blir frisk, men mår mycket bättre idag:)

2008-01-31 @ 10:32:38
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0