Onsdag

145477-610

I går som sagt fyllde min vän Linnéa 18 år. Mycket roligt för henne och mindre för mig när jag inser att det typ är ett år kvar. Men vi firde henne med lite mat på viskan och lite paket. Mycket trevligt, kul för henne att hon ska på krogen på lördag. hm. Men nu vet jag att jag har ju allt mitt roliga kvar sedan när jag får åldern inne, eller inte. Då kommer alla andra tröttnat att gå på korgen och så, så jag kommer att få gå dit själv. Elin har ju isf bara varit 18 i tio dagar så har jag tur tar hon en sväng dit med mig.

I dag är jag sjuk. Feber och halsinfektion, trodde att det var halsfluss men det fanns inga bakterier där, lucky me. Men jag var duktigt nog att ta mitt arsle till skolan för att skriva en as svårt spanska prov och sedan gå och simma med idrotten. Missade nämligen förra simmlektionen när jag var i thailand så kände mig skylldig att gå dit. 1000m simmade jag trots min sjukdom, är jag inte bra?. Men när jag kom hem kunde jag inte gå upp ur min säng pga av utmattning, men det är en annan femma. Jag har precis krypigt ut ur mitt rum och ska se om det finns någon ätbart här någonstan som går att svälja med en svullen hals...

Kommentarer
Postat av: Sandra

är jag duktigare om jag simmade 5 gånger mer än dig;)?

2008-01-31 @ 17:06:50
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Jacqueline

simmar du 5000m på en halv timme? wow, brava!

2008-01-31 @ 17:43:01
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0