Söndag

145477-606
( Take me back, please?)


En galen vecka rent ut sagt. Har inte hunnit med så mycket förutom skolan och skolan. Vem har sagt att Samhäll eknomi är en lätt linje? Min mor har även fyllt 40 år i veckan så helgen har mest innehållt släktkalas. Den riktigta festen är nästa lördag och är det någon som vill hjälpa min med en grej, hör av er! Men jag har även ängat tid till skolan. Har en inlämning som ska vara inlämnad i morgon så vi får väll se, kanske jag inte får någon sömn i natt. Jag är en ganska pedant person när det gäller inlämnings uppgifter. Jag gillar när det är snyggt och rent. Sådan är jag.

Nu ska jag börja skriva in mina tusen sidor på datorn och säga hej då till min mammas släkt. Jag kan nog inte hjälpa det men jag måste ha den bästa släkten i världen. Jag älskar varje person som tillhör våran stora familj och jag skulle inte byta dem mot några andra. Skönt att känna så, trygghet kanske är ett bra gensvar? Snart ska jag även gå och träna. Måste prestera bra även där med tanke på hur min prestation var i torsdag. Men varför inte göra min uppsats till betygskriteriet bra? Det är iaf det högsta betyget våran Samhällskunskaps lärare tilldelar våran inlämning.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0