torsdag

145477-612

(..i love this game...)

Kunde inte ta mig till skolan i dag, mår inte så bra. Men det bästa med att vakna upp var att min feber har släppt, så jag ska nog gå in i mina vardags rutiner i morgon. Än så läng har jag bara stigit upp . Fick en massa sms i dag på morgonkvisten som väckte mig men tur för dem som skickade att jag kunde somna om. Får nog ta och städa mitt rum under dagen om kraften är med mig. Det ser ut som tredje världskriget här inne, men man kan inte vara en stjärna på allt?

Nu ska jag ta och se en film. En film som handlar om några ungdomar som ska bryta sig in i deras skola för att å prov svaren till deras college prov, låter så där spännande. Men det finns inte så mycket annat att underhålla sig med när man är sjuk. Den som vill göra min dag lite bättre kan slå mg en signal så jag får höra vad som händer utanför mitt mörka rum, ute i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0