Måndag

Helgen var riktigt trevlig. Nu sitter jag däremot på mitt älskade jobb och försöker jobba ikapp de jag missade under min sjukskrivning förra veckan. I fredags så vad jag bara hemma och tittade på en massa filmer. Min käkde mådde inte allt för bra och kände att en kväll hemma skulle göra susen. På lördagen tog jag sovmorgon och sedan så var jag ute i det fina vädret. Jag städade även min undervåning hemma och kände att jag kunde unna mig en kväll ute på stan. Först var det middag hemma hos Apler men pga av vädret kunde vi inte grilla som det var planerat ifrån början, men smart som jag är hade jag ingen mat som behövdes läggas på några kålbitar. Hemma hos Louise flödade drickan medans vi spelade Sanning och Konsuvens. Sedan fick vi ett litet ryck och tog bilen till stan och satte oss på Lilla torget för en drink. Sedan spenderade jag resten av kvällen hemma hos A.


Kom hem ganska sent på lördagskvällen men vaknade hyfsat tidigt på söndags morgon. Jag satte mig ute i solen för hopp om att få lite färg, men de få solstrålar som fanns varade inte allt så länge. Eftersom vädret inte var på topp tog jag och mamma en tur in till stan där jag besökte Ica Maxi för första gången. Vi skulle dit för att leta efter en resväska inför min Alanya tripp på lördag och det hela slutade med att jag kom därifrån med en zebramöntrad väska. Snacka om att det kommer vara lätt att hitta den på flygplatsen. Sedan åkte jag till Joanna för lite Alanya möte som slutade med att jag, elin, natta, bella, joanna, robin och robin åkte ner till stan och spelade Lazerdome. Dock kanske det inte är något jag ska skryta om, eftersom jag hamnade på en hederlig 6 plats av 7. Efter en svättig omgång åkte vi sedan hem till Joanna för att äta marängsvish och spela charader. Där kammade dock mitt lag hem segern stort och Lazerdome laget kunde slänga sig i väggen.


I dag ska jag som sagt jobba och sedan ska jag och mitt älskade Team 2 göra vårat sista framträdande någonsin. Vi ska nämligen vara med på Allsång i U-hamn, vilket faktiskt bli kul. Så dem som känner för att tacka av mig och mitt fantastiska lag kan ta en sväng förbi U-hamn i kväll vid 19:00 då det börjar och på köpet få chansen att sjunga lite allsång. Vem skulle inte tacka nej till det?


Nu blev detta inlägg som en jättelång historia eller något. Men det är smällar man får ta i bland. Ciao!


X.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå du borde nämna något om vinnarlaget också? Något i stil med bäst snyggast och vackrast ;)

2008-07-14 @ 11:06:59
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Elin: Ja, vinnarlaget, det var ju vi :M

2008-07-14 @ 23:18:32
URL: http://jacqueliine.blogg.se/
Postat av: Cissi, din älskade tränare

Ni gjorde ju dundersuccé igår kan man säga!!!

2008-07-15 @ 07:40:43
Postat av: Jacqueline

Cissi, ja det kan man säga. Och kul var det!

2008-07-15 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0