Onsdag



I går gick jag hem vid tre för att hinna upp till Maritas hudvård för att sola lite. Dock kom jag på att vi har bestämt att göra hammas direkt på söndag morgon för att få våran blivande bränna att hålla längre. Då spelar det ingen roll att jag solar nu för att skapa ett lite skydd... Allt kommer nog ändå försvinna på söndagens morgon. Jag tog även min kvällsfika med Emma. Det kändes bra att ta igen allt snack vi har missat. Att sitta på ett café och dricka kaffe med vänner är nog något som är så otroligt bra. Just den grejen har en speciell plats i mitt hjärta.

I dag ska jag jobba för att sedan kunna gå och fika med mina alanya brudar. Vi ska planera lite saker som ska ske under resan och även fixa och trixa med plock som ska med. Vi ska även bara sitta och tagga, prata om allt och checka av att alla har kolla på all fakta, så att ingen står kvar på Landvetter på lördag när vårat planhar lyft vid fyra. Efter det ska jag upp till mitt nästa jobb, för att hjälpa min far líte på hans företag. Det känns dock som att sängen lockar mer än att slita där uppe i några timmar, men vad gör man inte för pengars skull?

X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0