Tisdag




snart ligger vi där...

Det känns som att vädret bara blir sämre och smäre, medans tidningarna har stora rubriker med "värmeböljan på väg" eller "sommarvärmen är här". Men när jag tittar ut genom fönstret här ser jag buskar som håller på att blåsa bort, en mulen grå himmel och svarta moln som vilken sekund som helst kan öppna sig och vattna jorden. Men om 4 dagar ligger jag på bilden där uppe, gissa om jag tycker att det ska bli skönt!  Men när vädret är så dåligts om det är gör det inget att jag sitter inne och jobbar och får pengar.

I dag ska jag jobba några timmar till för att sedan ta mig hemmåt. Sedan ska jag och min mamma iväg och sola. Jag måste bygga en liten grund nu inför Alanya så jag inte total bränner mig. I tidningen i morses stod det att det var 38+ där nere. Snacka om Thailandsvarmt brudar! Och eftersom jag inte har träffat min älskade vän Emma på år och dar så jag ska in till stan sen igen och ta en fika med henne. Ska bli skönt att se henne igen, har saknat Emma under de senaste veckorna då vi inte setts. Efter fikan är det min säng som väntar. Känner att jag har spenderat alldeles för lite tid i den. Kanske börja småpacka inför Alanya. Bara fyra dagar kvar...

Adios!

Kommentarer
Postat av: Emz

Saknat dig med, var trevligt att träffas idag hjärtat! :)

2008-07-15 @ 22:58:47
URL: http://theonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0