två saker...

1. I går fick jag skriva min första autograf i min drillhistoria. Jag skrev sex stycken till sex små smöta tjejer som även ville att vi skulle maila en massa bilder oss som vi tog där borta i U-hamn. Allsången igår var riktigt trevligt och det var kul att medverka och skaffa sig ett gäng fans (Y)

2. Hör upp alla mina Alanya brudar! Jag håller på med årets bästa spelningslista med party och ligga på stranden musik. Eftersom jag skulle ta med högtalare och ipod, kan ni ta och skicka era låtar som ni tycker kan vara med på denna spelningslista. Gör detta ganska snart så jag kan få den komplett inom de närmaste dagarna. Detta kommer att bli grymt och att ha med sig en jäkla massa bra på denna resa kan ju bara göra det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0