älskade fyllesamtal...

I går som sagt var jag ju hemma och fixade lite granna. Strök lite kläder (första gången i mitt liv!!) inför min smögen resa och gjorde lite skönhetsbehandlingar för mig själv. Men bäst var, när jag fick ett samtal kl 03:48 av min älskade vän P. Han ringe och frågade vad jag höll på med, sova tyckte jag lät som ett bra svar men enlig honom var det ett fel sådant. Han befann sig i Falkenberg och hade precis kommit till sin efterfest. Han skulle vid detta sena tillfälle förklara hela kvällens roligheter och sjunga de sånger de hade kommit på under för festen. Fitta och Brännvin tror jag att det hette. Men sedan fick vi ett lite deep talk på någon minut och sedan började han sjunga igen och försökte även få med mig i melodin. Så höll det på i ungeäfr en halvtimme tills jag fick tacka för mig, eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet i dag. Tack P för att du gjorde min allmänt tråkiga lördagskväll till något annat än tråkig. Puss på dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0