den andra lördagen



nu har jag precis haft "den andra lördagen", vilket i mitt ordföråd är när man är hemma, tar hand om sig själv, myser och kikar film. Lördagar består nästan alltid av utgång eller hitta på något med tjejerna, men innan idag hade jag en sådan migrän så jag icke följde med ut i kväll. Nu sitter jag här, insmörjd i parymerad boddylotion, nymålade naglar, håret har fått sig en hårinpackning och benen är rakade. Kan säga att jag är ganska redo för smögen nu... Men det var riktigt härligt att ta hand om sig själv en stund. Den senaste veckan känns det som jag bara tagit en massa stryk och nu behövde dessa timmar för att bygga upp mig själv igen. Så nu är jag fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0