Fredag

I dag antas det vara den mest otursfullaste dagen på hela året, ämligen Fredagen den 13. Jag vet inte riktigt om jag tror på dessa skrockhistorier folk slänger ur sig, men jag lät mamma köra till jobbet idag. Var även hos tandläkaren i morses och tankarna innan jag skulle dit bestod av att jag nu hade så dåliga tänder att löständer skulle bli aktuellt, eller liknande. Men jag är inte alls skrockfull, isf stod det en stege mot en vägg på jobbet igår och varje gång jag passerade den, så gick jag inte under. På något sätt vågar man inte riktigt riskera att gå under den, även om man inte utåt sett verkar tro på skrock, men det kanske bara är jag...

I kväll kanske vi skulle till en man, för lite spel och annat mysigt men jag tror jag stanar hemma i kväll. Har inte sovit många timmar den senatse veckan och haft fullt upp varje dag. Känner att en vilokväll skulle vara nödvändigt om jag ska orka nästa veckas Smögen resa. Men jag fäller inte en tår över det, i kväll är det bra EM matcher på tv:n med. Först var det något lag mot Rumänien och sedan den senaste matchen skulle spelas mellan Holland och Frankrike. Tro det eller ej, men jag älskar att kika på fotboll. Annars i dag ska jag ner till stan efter jobbet, köpa linser och fika med mina vänner. Sedan ska jag städa mitt rum, varför kan man bara inte lägga tillbaka det klädesplagget man har användt i garderoben, om det inte är smutsigt? Varför lägga det på fotöljen. Detta gäller ju givetvis en massa annan skit. Men hörrni, ha en trevlig fredags förmiddag!

.puss


Bild ifrån förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Katarina

hejsan ville bara tipsa om den här sidan:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

där kan du se vart du hittar dina linser till bästa pris :)

2008-06-15 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0