hit me

dagens kläder: blå skjortklänning, vita leggings och Tommy Hillfiger skor
dagens frisyr: Hög hästsvans
dagens smink: mascara och täckstift
dagens händelser: Jobb, Smögen möte och Träning
dagens kommande planer: Se ovan!
dagens låt: Michael Jackson - will you be there  http://youtube.com/watch?v=PvYygjcMDdQ  jag gråter!!  & Michael Jackson - Earth song http://youtube.com/watch?v=E4Hcd60VoRM&feature=related jag gråter!!
dagens låtcitat: "Äntligen har jag hittat orden"
dagens film/tv: Sex and the City
dagens filmcitat: inget
dagens vill-ha: Ny kamera, helst system!
dagens sjuka: Sömnbrist
dagens skada: Mitt hål i foten
dagens snällaste: Mickan som fixat mitt smögen problem!
dagens dummaste: En man på jobbet som slämde dörren i fejjan
dagens drog: music!
dagens bästa pryl:  Mina nya Marco Macalli brillor
dagens sämsta pryl: Vet inget, dyker säkert upp något
dagens återseende: Min mormor?
dagens roligaste: Tar ifrån igår ist. "jag tror jag har en stalker efter mig... någon har nämligen tagit min musmatta" Henke
dagens tråkigaste: Troligtvis jobb nummer 2
dagens misstag: Att klä mig såhär varmt
dagens bedrift: Att orka mig upp i morses
dagens finaste: A
dagens snyggaste: En modell i LR katalogen!
dagens fulaste: Michael Jackson
dagens godaste: Min lunch, Smörgåstårta
dagens minst goda: Maskinkaffet i morses
dagens kram: Ifrån Ida på jobbet
dagens puss: Icke fått någon än...
dagens favvo: Ellen
dagens saknad: A
dagens köp: Inget, än så länge...
dagens få: MItt legg tillbaka
dagens ge: Min närvaro på träningen, haha
dagens godis: äter inte godis!
dagens ord: "HAHA"
dagens citat: Inget som har värde att placeras på listan!
dagens tanke: Nästa veckas vistelse i Smögen
dagens samtal: Har inte fått något än...
dagens telefonsamtal: Samma som ovan
dagens negativiteter: Sömnbrist
dagens kakpoäng: ?
dagens humör: Glad, men har lite värk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0