Lördag



Åh, vad jag är en tråkig person. I går stannade jag hemma för att städa, medans mina vänner var och sjöng sing star och spelade spel. I dag ska jag vara hemma, själv. Men det är för att jag har drabbats av migrän (Y) . Det är alltid lika välkommet! Dock sitter jag på jobbet nu för att försöka hinna klart med en massa uppgifter innan Smögen och det straffade även mig när jag skulle gå upp ur sängen idag, skit tidigt. Men Senare ska jag som nästan alla andra invånare i detta land kika på Sverige matchen. Läget är såhär, att jag hejar på Spanien om Sverige nu skulle åka ut. Så mina två av tre favoritlag möts i dag, men jag hejar på mitt fosterlands lag i kväll,  annars åker jag väll på spö av Natta eller Bella.

Annars längtar jag sjuk mycket till nästa vecka, ska bli så jäkla roligt. I dag har jag även fixat smögen fixet, Mickan!. Så du vet. Även tänkt att jag skulle skriva en packningslista i kväll om jag hinner. Man tänker alltid att man ska vara duktig att packa några dagar innan, men när det väl kommer till kritan står man kvällen innan eller på morgonen, helt genomsvättig av all stress. Men kanske kan denna urusla tradition kan brytas under de närmaste dagarna? Skulle nog inte tro det. Jag packa nog bäst under press, så enkelt är det! Men får nog ta och kika in vädret lite innan, så man vet om det är shorts och linne man ska slänga i väskan eller om det är jeans och tjocktröjor man ska använda där uppe. Men det ska iaf bli en riktigt härlig vecka. Synd att inte alla mina vänner kunde närvara!

Adiosas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0