Måndag



Mumma var trevligt det är att gå upp kvart i sex på morgonen. Vem skulle inte vilja vara mig i det läget. Men nu sitter jag på jobbet och planerar att stanna här till klockan halv sex. Måste jobba som en tok i dag för att kunna hinna klart med allt till morgondagen, men det är luugnt! Nu sitter Natta och Mickan på tåget upp till våran lägenhet i the Smög, gissa om jag är avensjuk. Men i morgon 10:10 står jag och bankar på våran dörr, då är friden slut. Vi har så mycket saker planerat för veckan, så jag hoppas på lite sol så att allt kan bli toppen. Men igår när jag kikade in på aftonbladet och tittade vädret skulle det bara regna en dag, och det var på torsdagen. Det funkar för mig!

Och nästa vecka drar jag och mitt lag ner till S-torp för ett träningsläger innan CoC. Jag är så sjukt taggad och helt laddad inför detta nu. Vi har tränat på programmet i snart ett år nu och det sitter. Det vore kul om alla svenska starter kunde sätta sina program och få en rättvis bedömning. Men sedan till det sämsta med resan... att inte min älskade vän Olivia ska åka med. Dock kommer vi ha det fantastikst i Irland, men ändå. Det är ju alltid som sticker iväg på dessa drillresor, men i år är det annorlunda, I år ska jag själv tävla. Jag har även laddat upp med skitsnygga Sverige grejjer nu med, längtar även tills vi får våra landslagsoveraller så som jag kan gå omkring och mysa i den. Men nu ska jag inte sitte här och döda tid när jag måste jobba på.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Cissi, din älskade tränare

I över ett år har ni ju INTE alls tränat på detta program...???????

2008-06-16 @ 11:49:21
Postat av: Jacqueline

men snart i ett år?

2008-06-16 @ 13:22:41
Postat av: Jacqueline

och det snart ett år i texten faktiskt ;)

2008-06-16 @ 13:23:57
Postat av: C

Hahahahaha, kul och retas........ :-P

2008-06-16 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0