Onsdag


sol, tack?

Dagen till ära bär jag blått och gult, ja om man nu skulle pissa på min vita tunika och mina vita tygskor, men det är bara för att hedra att vi, jag och mitt lag, snart lämnar landet. Vi åker till Tyskland om sex dagar men ska redan på fredag morgon ta oss ner till S-torp för ett träningsläger med landslaget.  Jag kan inte beskriva kännslan, men otroligt vore ett ord som kan vara ett alternativ. Inga förväntingar över huvudtaget, men jädrar vad vi ska köra på! Men i kväll ska jag börja packa, vilket ni kan läsa i mitt inlägg lite längre ner att jag inte alls kommer att göra. Jag kommer stå där klockan åtta på fredag morgon och slänga ner vad som ligger närmast i väskan och glömma hälften hemma. Men vi kan ju hålla tummarna på att jag redan i kväll åtminstånde kan lägga fram tävlings dräkt,skor och drillstav!

Nu sitter jag på jobbet, har en paous på två minuter medans jag dricker mitt kaffe, så varför inte slänga in ett lite inlägg. I dag skall min kusin ha kalas och fira att han har fyllt tjugo. Men jag kan icke medverka för att jag måste upp till min fars jobb och jobba lite, så i dag blir det jobb för hela slanten. I måndags var jag på SATC filmen och jag grät fyra gånger och sedan dog jag. Vilken film! Den är ett måste jämte min SATC shoebox. Annars händer det inte så mycket. Ska träna i kväll, lite fys sådär sista gången innan EM. Har förresten byggt upp ett litet Sverige lagar med olika prylar. Jag kommer förbli gul/blå i 5 dagar! Men vad gör man inte för sitt fosterland? Det kommer verkligen bli en grej jag aldrig kommer att glömma!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0