Onsdag



Nu sitter jag på jobbet, vilken underbar grej att göra. Skulle helst av allt ligga hemma i min säng, men vad gör man inte för pengarna som kommer i slutet av månaden. Ska jobba ganska länge i dag, för lite senare i kväll skall jag på en fest för vårat lag, ska bli riktigt roligt. Där ska alla föräldrar och aktiva träffas och fira vårat fantastiska år och det är ungefär två veckor kvar tills vi åker till EM. Det kommer bli grymt! Jag hoppas att vi nollar, eftersom vi är så säkra på vårat program nu, så det är bara att hålla tummarna.

Nästa vecka åker vi till smögen för lite midsommar firande och andra trevligheter. Även den veckan kommer bli en minnesvärd sommarvecka med några av mina närmaste. Många säger att det är riktigt bra drag där uppe under den veckan, så vi får se vad som sker. Det ska iaf bli riktigt skönt och kul. Som tur har jag min semester utspritt över hela somarren, så nu kommer en veckas ledighet och sedan EM. Tre veckor efter det är det Alanya och en tid in i Agousti åker jag till Irland. Så det kune inte bli bättre upplägg.

i miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0