snark... & packningsproblem?!

Nu har jag jobbat sedan sju och mitt huvud börjar gå på högvarv. Snart ska jag äntligen sluta jobbet och ta mig till träningen. Känner verkligen för att träna och tänka på något annat än bara jobb. Sedan ska jag även åka och handla min lilla inköpslista med mat jag ska bidra till våran matsedel under smögen veckan. Hahah nudlar är lite extra lyxigt! Men sedan börjar det som jag verkligen suger på, att packa. Jag ta med mig ungefär 50% mer än vad jag använder, bara för attt jag ska kunna ha grejjer eller kläder till massa olika situationer som kan uppstå där uppe. För mig är det jobbigt när man har lagt fram allt man vill ha med sig på sängen och sedan ska få ner det i resväskan. Man försöker ett x antal gånger tills man inser att man får börja att skära ner på innehållet. Sedan testar man en gång till och fortfarande går inte den där jäkla väskan igen. Då får det bli samma visa igen och man börjar att plocka bort de där skorna som man tänkt ha om vi skulle gå på någon riktigt fancy fest. Tillslut efter lite blod,svett och tårar ber ber jag min syster och bror sitta på väskan pch kanske jag får igen den, om jag har tur. Detta händer varje gång jag ska åka iväg, det spelar ingen roll om det är för en helg eller två veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0