Lördag

Varmt välkommen tillbaka till datorn Miss. Detta är färsta gången jag sitter här sedan jag kom hem ifrån Sälen. Veckan har jag flängt som en dåre och sedan självklart tränat. Men för den som bryr sig har detta hänt

Måndag: Plugg och träning
Tisdag: Jobb och Plugg
Onsdag: träning, Jobb och fira Idas 18års dag
Torsdag: Jobb och träning
Fredag: Jobb, Spruta, Fika och mys med Emma
Lördag: Städa, Plugg och Genrep
Söndag: RM SYD!!!!

Ja, detta är vad jag har pysslat med den senaste tiden. Har plockat ihop lite vuxen poäng under veckan då jag har tagit min första spruta mot livmoderhals cancer. Bra jobbat där tycker jag. Nu ska jag fortsätta städa och läsa lite samhällskunskap, vilket suger. Men sedan är de tid att sminka sig och dra iväg till Boråshallen. Generp inför i morgon, vilket vi jävlar kommer att klara.

Mina vänner , BORÅSHALLEN 30/3 KL14:00 om ni vill fortsätta stanna i min vänskapskrets! (BE THERE!) Det betyder så mycket för mig...

hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0