Måndag

145477-642

Studiedag är ett fint ord. Ordet har en speciell klang, man blir glad över att höra det. Det kan bara bli bättre när man har två på raden och det bildar en långhelg. Vackert. Men jag ligger inte på den lata sidan bara för att man har fått lite ledig tid ifrån skolan. Här studerar vi så pennorna glöder och hjärnan går i högvarv. Har två prov denna veckan och två nästa vecka. Men nu är det företagsekonomi som ligger längst upp på prio listan. Måste få bra på detta, för att jag tycker inte det är så svårt.

Gick upp vid halv nio i morses och sätte mig vid mina böcker. Har suttit fram tills nyss och ska snart sätta mig igen. Men vid tre tiden ska jag möta upp min vän Emma för en fika på Bakgården. Sedan vid halv fem trillar mina andra underbara vänner dit för ännu en fika runda. Så jag har dubbel fikaträff i dag, det är inte många som har det. Ska även ta en springtur när jag kommer hem senare och efter det är det åter till mina böcker. Det låter som jag inte har något liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0