Måndag

Riktigt knepig dag. Snön har kommit tillbaka eller rättare sagt kommit hit?! Fått ett intressant samtal och även studerat lite idrott. På grund av vädret har en nära person varit med i en olycka i dag, vilket gör att denna dag är piss rent ut sagt. Dock var det bra att denna person inte kom till så stor skada, tänker på dig C! Snart pyser jag till mitt älskade Sälen, äntligen. Familjen åkte i går och har under dagen skickat en massa bilder om hur soligt och skönt dem har det. Men snart sitter jag också i backen med ett glas i handen, ljuvligt! Så tills onsdag så får jag nöja mig med mina dagliga MMS ifrån mor...

Kommentarer
Postat av: C

Hej på dig! Jag lever... Men har väldigt ont i bröstkorgen. Dock inget brutet. Är på jobbet idag med värktabletter i kroppen, vill inte ligga hemma och glo. Däremot är min lilla pärla skrot *snyft* Men vet du vem som först var på plats??? Vår älskade maskot Liss i sin brandmansuniform! SÅ jag kände mig trygg!!! Och sen en snygg läkare på aktuen, kanske att det var värt 6 timmars väntan... Haha skämt åsido. Jag mår ok, förlåt att jag gjorde er oroliga. KRAM

2008-03-18 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0