Onsdag

Just nu är jag sur. Sur för att en jobbkolega sa att det skulle snöa i natt och sa att det skulle bli kul. Vem vill ha snö i början av mars när våran ska vara här?! Man blir lite sur, eller iaf jag blir sur när jag tänker på snö vid denna tid av året. Men vad kan man göra åt saken. På tal om fint och fult väder så tror jag att det bara är 136 dagar kvar tills vi åker till Alanya. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på, så mycket längtar jag så att mitt huvud är helt ur funktion. Tänk en vecka med mina vänner i en stad där både sol och nattliv är super! åhhh, ge mig juli nu!

Annars har jag faft utvecklingsamtal på morgonen i dag. Gick bra och kändes bra. Fick prata ut om mina åsikter om våra nya spanskalärare och sedan även prata lite val om matte C och så vidare. Otur var bara att vi befann oss på våning 5 när samtalet skulle hållas två våningar ner. Så blev en kvart försenade. Men vad gör detta om hundra år? Nu är jag på jobbet och hoppas kunna åka hem snart. Vill ut och springa en runda, men frågan är om mor min släpper ut mig när det är så mörkt ute. Kommer inte komma hem förens en timme. Men kanske smiter ut en stund iaf. Annars ska jag ta tag i mitt företagsekonomi prov, wiiihu vad roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0