Onsdag

God Morgon mina kära vänner! nu har jag varit uppe sedan sex för att ta en snabb titt på provet vi ska ha i dag. Idrotts prov suger verkligen. Ingen vill veta om blodet och dess funktioner, inte jag iaf. Men i går satt jag här hemma i min ensamhet och studerade lite. Det har varit skönt dessa fyra dagar ensam hemma, min familj kanske borde åka bort oftare? Men i kväll blir det slut på fröjden, iaf för deras del. Då anländer jag till Sälen och vem har inte längtat efter mig däruppe. Hörde att after-ski bandet hade en riktig pudding som sångare, men vem vet, min mor kanske har dålig smak? det återstår att se. Men nu ska jag kila iväg och packa min lilla kappsäck som jag ska ha på tåget.

do not forgett, ILY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0