Söndag

145477-635

En spegelbild i vattnet kan avslöja mycket om en själv...

Sov ut i dag. Efter en sen kväll i går och en massa helger där man ställt väckarklockan kände jag att jag förtjänade en sovmorgon. Dock fick jag inte riktigt vakna av mig själv, utan min mor kom in i mitt rum vid halv tolv och väckte mig. Men men det var riktigt skönt att ligga i sängen och vila upp sig lite. Nu har jag pluggat en del, har spanska prov på tisdag om det spanska inbördeskriget vilket jag finner mycket hmm, ointressant. Spanska är nog inget för mig egentligen, skulle vilja läsa franska. Är nog en fransyska, ingen spanjorska.

Eftersom vädret är riktigt underbart ute i dag har jag tagit en promenad nere vid sjön. Tog lite bilder som ni kan kika på bilddagboken. Skönt när solen värme kinderna när man är ute och går. Känner att kanske våran börjar komma även till lilla Borås. Kanske man till och med kan börja sätta på sig sina solglasögon snart? eller det kanske bara stockholmarna som kör på det denna tiden av året. Men nu är klockan tre, och i våran familj så är denhär tiden på helgena fika tid. Så nu ska vi se vart mammas bullar finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0