Tisdag

145477-639

give me your stile, hand over your closet and bring me your sense of fashion!

Underbara tisdag med underbart väder. Solen har lyst hela dagen och jag kan inte göra något annat än le, vem kan inte låta bli? Snart är det så varmt att man kan dra på sig vårjackan och vara ute i det fina vädret och sola på den lilla rast man har i skolan. Tänk då kanske man kan få ytters lite färg på kinderna när solen kikar fram och bara njuta att det är ljust när man vaknar och även när man går hem ifrån skolan igen. Vem gillar detta mörker som har varit.

Vet inte vad som flygit i mig, kom precis in ifrån jogging runda nummer två denna veckan. Och hur många dagar har det gått, två! När hände detta senast? aldrig. Men det är skönt att springa av sig lite. Nu när jag springer mina rundor (låter som att jag alltid gör det) brukar det ta en timme. Mamma har ju till och med fixat en såndär snygg väst ifrån CRAFT som är neon gul, eller man kan nog säga en reflexväst ist. Nu ska jag käka och sedan duscha. Ska även lägga in ett inlägg på utfitt och sedan studera lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ooooh, reflexväst ! Stylish. Vill ha en utfitt på den ;)

2008-03-04 @ 21:43:40
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0