Fredag



snygga i ettan

I dag är det en bra dag, vacker väder, varmt, bara ben och det är helg! Snart ska jag iväg och ha svenska lektion där jag ska ha ett argumenterande tal om homosexuellas rätt till adoption. Det ska bli riktigt roligt, älskar att debattera mot folk och kunna skrika ut sin åsikter. Efter detta ska vi ha skådespeleri i engelskan där vi ska spendera hela lektionen med att vara på restaurang och jag är Avilin Jacobs ifrån LA. Detta är vad jag kallar skola, haha. Men det är en rolig eftermiddag i skolan.

Sedan ska jag hem snabbt och sedan iväg för att ha golf prov. Efter detta är det som sagt Teknis balen och våran alldeles egna Louise Persson ska delta. Efter ska ett gäng på 15 personer hem till mig. Vi ska grila, spela kubb, dricka, bada, sjunga sing star och massa annat roligt. Välldigt bra fredag med andra ord. Hoppas att alla får en bra fredag och att alla njuter av värdet i helgen. Nu ska jag gå och göra lite röstuppvärmningar inför svenskan!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0