grill -08

145477-667

Om någon timme här ska jag snart kila iväg för att grilla med lite vänner. Det är nästan något av det bästa med riktigt fint väder, att kunna spendera kvällarna utomhus. Jag undrar hur många som ska spendera just denna fredagskväll framför några kolbitar? Tror det är många mer än vad man tror, men vad vet jag? Trevligt ska det bli iaf. Om ni vill komma och vara med på våran grillkväll så finner ni oss vid byttorpssjön. Om jag har den övertalningsförmågan jag tror jag har ska jag se till att någon tar sitt första dopp i kväll, när jag snällt står på stranden och underhåller mig själv med lite skratt. Men vi får se i morgon vad denna kväll egentligen ska utbringa. Ha en skön kväll allihop!

.Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0