Lördag

I går spenderade jag kvällen hos natalie för att se på hockey och tjöta lite. Marsan kom även ut till oss efter ett tag och kvällen var trevlig! hjälp, min näsa är en rinnande kran. Håller nog på att bli riktigt dö förkyld och som nu knappt kan andas själv. Men det har inte hindrat mig ifrån att vara på Bredareds golfklubb hela morgonen/förmiddagen. Sedan har jag kommit hem för att städa lite, ser som vanligt ut som sju svåra år här nere i mitt rum. Men vem har tiden och orken för att städa nu för tiden? Det har inte jag iaf, lusten ligger på noll nu.

Snart ska ta mig tre stenkast bort för att fira att min faster har blivit 20 år, och det ska givetvis frias med en brak fest. Sedan till kvällen ska jag bege mig in till stan för vilda äventyr, jag är ruskigt taggad. Men vem är inte det när det är lördagkväll? Skulle egentligen vilja gå till krogen i dag men min vän natalie, men så är det när mamma klämde ut en på fel tid av året. Det blir ingen krogrunda för mig förens om ett halvår, jeey! Nu ska jag deppa en minut och sedan byta om till mina kalaskläder och kila iväg.

Vi kanske ses i dimman i kväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0