Onsdag

145477-673

I dag slog jag inte upp mina ögon innan klockan hade slagit halv tolv, vilket jag bara kan beskriva med ett ord, ljuvligt! Det är så skönt att kunna sova och vakna självmant, kan inte komma på senast jag inte ställde min mobil för att gå upp en viss tid. Men i morses sov jag ut. Sedan har jag varit en sväng uppe på city för att inhandla något att läsa nu när jag bara ligger nerbäddad i min säng. Köpte även med mig en glass som jag åt när jag tittade på Sweet Home Alabama. Vilken bra film det är! Riktigt kärleksrulle.

Nu sitter jag här och ska skriva klart ett engelska arbete som är en pjäs. Man ska vara en person ifrån en engelsktalande stad och jag är Avilin Jacobs från LA. Bor i Hollywood men min pojkvän till berömd filmstjärna. Ja ni kan tänka er hur jag brassar på, men varför inte ta chansen när man väl har den? När jag är klar ska jag om en timme kila iväg på ett möte, möte om min resa till VM i Irland i sommar. Vilket ska bli så fantastiskt roligt. Men med nedanstående inlägg behöver jag inte tillägga något där. Sedan i kväll är det Greys på tv:n och då lovar jag att det är där ni ska leta om ni skulle av någon anledning söka mig.

Hola!

Kommentarer
Postat av: mimmi

men snygg hon är. dregel* :P

2008-05-21 @ 17:02:47
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Ja visst är hon :)

2008-05-21 @ 23:03:15
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0